2012. október 24., szerda

Sylvia Day: Hozzád kötve

Ha könyvet kellene ajánlanom azoknak az olvasóknak, akik szeretik az Ötven árnyalat trilógiát, elsőként ezt a perzselő szerelmi jelenetekkel teli művet ajánlanám. - (Dear Author). Gideon Cross olyan erővel lépett be az életembe, mint a sötétségbe hasító villám. Ez a gyönyörű, sugárzó férfi maga volt a fehér izzás. Soha eddigi életemben senki és semmi nem vonzott még ilyen ellenállhatatlanul. Úgy vágytam az érintésére, mint drogos a napi adagjára, bár éreztem, hogy elgyengít, mégsem tudtam, nem is akartam ellenállni. Sérült és törékeny lettem, ő pedig oly könnyedén megtörte az ellenállásomat, és áthatolt az eddig kemény páncélon. Gideon birtokában volt a tudásnak. Megvoltak a maga démonai. Egymás tükörképeivé váltunk, visszavetítve a másikra legbensőbb világunkat, legmerészebb vágyainkat. Szerelme megbéklyózott, átformált, és én csak azért esedeztem, nehogy kínzó múltunk elszakítson minket egymástól. "Day erőteljes története felizgatja s magával ragadja az olvasót." - (RT Book Reviews).

Igen, sajnos nagyon hajaz A szürke ötven árnyalata sorozat-ra. Ez csak 2 részes, nemrég jelent meg az első része. Mivel hasonló a könyv, ezért megvettem, és elég gyorsan ki is olvastam.

A szexjelenetek hasonlóak, talán picit változatosabbak.
A kezdet is ugyanolyan, gazdag hapsi felfigyel a "jelentéktelen" lánykára. Különbség, hogy a nő ebben az esetben nem "szegény", pénzes a családja neki is.

Izgalmasabb, hogy több köztük a konfliktus, többször összevesznek (szakítanak - ezt csak én gondoltam, na meg Eva...).

Ugyanúgy vannak a pasinak exei, akik bele szólogatnak, beszélgetnek Evával a múltról stb.


Élveztem ezt a könyvet is, de sajnáltam, hogy eléggé hasonlított az ötven árnyalat trilógiájára. 
A stílusa, jelenetei, modora is szinte ugyanolyan volt.

Mindenesetre azért szerintem el fogom olvasni a 2. részt. Bár nem úgy fejezték be ezt, mintha lenne folytatása, szerintem ez simán lehet így egy happy end. 


Borító: 3/5 Sajnos még mindig nem tudom, hogy mik akarnak lenni azok a csíkos kör alakú ékszerek? a borítón, annyira nem fogott meg
Kedvenc szereplő: Eva talán
Unszimpatikus szereplő: Gideon
Kedvenc rész: nem volt
Ami nem tetszett: mikor Eva virágokkal, majd gyűrűvel lepte meg Gideont
Értékelés: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése