2012. szeptember 6., csütörtök

A nagy leleplezés

Sziasztok!

Kukac és Moly vagyunk, és zabáljuk a könyveket.
Szóval az úgy volt, hogy egyszer nővérem és én együtt dolgoztunk, amikor jött az ötlet - csináljunk blogot egyik nagy szenvedélyünkről: az olvasásról!

2 óra kisebb nagyobb megszakításokkal tarkított röhögőgörcs után, hogy mi is legyen a neve a blogunknak, egyszer csak felvillant az a bizonyos villanykörte, és felkiáltottam: legyünk Moly és Kukac! Te leszel a Moly (tisztelettel adózva az idősebbek után) és én leszek a Kukac, aki már egyfajta molykezdemény.

Tehát itt vagyunk, hölgyeim és uraim, molyok és molykezdemények, készen arra, hogy informáljuk kedves olvasóinkat, hogy mit is érdemes (szerintünk) elolvasni, és mit nem, és igyekszünk minél gyakrabban és minél nagyobb odafigyeléssel tenni ezt.

Kis peték voltunk még - ha szabad ilyen hasonlattal élnem - amikor drága anyukánk megtanított minket az olvasás szeretetére, és fontosságára (ezért utólag is óriási hála és köszönet Anyu!).
10 éves koromtól egészen 18 éves koromig napi 4 órát utaztam, ezért bőven volt időm olvasni.
19 éves fejjel, dolgozván, úgy, hogy a munkahelyem 15 perc sétára van a lakásomtól már problémásabb megoldani időt szakítani erre, de próbálkozom. Ezért előre is elnézést, ha olvasási élményeim posztolása nem lesz oly gyakori - erre itt lesz nővérem, akitől heti rendszerességű véleményformálást várhattok :)

Életem első 12 évét Budapesten töltöttem, majd kiköltöztünk vidékre, de a szívem mindig is Pest felé húzott. Ezért végtelenül boldog voltam, amikor párommal első közös fészkünket Budapesten rendeztük be. Így már több mint 1 éve újra a belváros leánya lettem.

Érettségi után elkezdtem egy OKJ-s Külkereskedelmi üzletkötő szakot, de fél év okosítás után rájöttem, hogy ez nem nekem való szak, és soha de soha nem szeretnék üzletkötőként elhelyezkedni. Tehát úgy döntöttem, bye bye suli, hello munka... Jelen helyzetben jógaoktató szeretnék lenni, és erre gyűjtök szorgosan.

Írásaimmal igyekszem az arra kíváncsiak kíváncsiságát kielégíteni a lehető legnagyobb tudásomhoz mérten. Előre is sok örömöt és jó olvasást kívánok a Moly és Kukac blog olvasásához!

Kukac



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése