2012. szeptember 15., szombat

Szeptemberi beszerzések 1.

Első blogos beszerzéseim:

Richelle Mead: A Szukkubusz Dala

Neil Gaiman: Csillagpor

David Nicholls: Egy nap

Rachel Vincent: Lélektolvajok














Richelle Mead: A Szukkubusz Dala: Egy blogon olvastam róla jó bejegyzést, pozitív visszajelzéseket.
A leírás alapján már az pozitív, hogy a főszereplő könyvesboltban dolgozik. :D A másik meg, hogy van egy macskája (nekem is van). :) Na a többi viszont egy "katyvasz" már: ő egy szukkubusz (férfifaló, alakváltó démon, aki áldozatai gyönyöre közben elszívja életerejüket, s lelküket a kárhozat felé taszítja), ezen kívül szerepelnek a könyvben vámpírok, kisördögök, angyalok, démonok és más különös lények. Szóval izgalmasnak tűnik, hamarosan sorra kerül.

Neil Gaiman: Csillagpor: Kicsit mesebelinek tűnik ez a történet. Egy kis faluban játszódik, ami mellett van egy varázslatos birodalom. Szerelmi szál is húzódik benne, ugyanis a főszereplő férfi egy hullócsillagért indul el, hogy elnyerje kedvese kezét. Útja során összetalálkozik a  legfurcsább teremtmények és soha nem látott lények világával.

David Nicholls: Egy nap: Ez a legvastagabb a 4 közül, meg ha összehasonlítom az eddig nemrég olvasott könyveimmel is. A filmet láttam már, és e hatására is vettem meg a könyvet. Na meg biztosan a könyv részletesebb. Hihetetlenül tetszett a film, nagyon jó színészeket választottak, akik remekül alakították a szerepüket (főleg Anne Hathaway; a férfi szereplő: Dexter Mayhew). Ezt alig várom, hogy elkezdjem! :)

Rachel Vincent: Lélektolvajok: Szintén blogon felfedezett könyv, természetesen több részes... manapság mostmár szinte az összes könyv. :S (anyagi csőd! :D) A főszereplő egy hétköznapi lány, Kaylee Cavanaugh, aki éldegéli az életét, iskolába jár. De emellett arra lesz figyelmes, hogy megérzi, ha valaki a közelében meg  fog halni, és ekkor sikításra kényszerül. Az iskolatársai sorra holtan esnek össze.
Azt hiszem, hogy eléggé figyelemfelkeltő ez is, aki szereti a "kitalált lényes" törtneteket. Na majd meglátjuk, milyen lesz. ;)

Pár nappal később:
Victor Hugo: A párizsi Notre-Dame

Richelle Mead: A halál csókja










Victor Hugo: A párizsi Notre-Dame: Ezt a könyvet "kénytelen" voltam megvenni, mivel múltkor véletlenül múltkor az 2. részét vettem meg. :D Kicsit figyelmetlen voltam, na mind1. A történetet gondolom mindenki ismeri, főleg a meséből, gyerekkorából. Kíváncsi vagyok a könyvre.

Richelle Mead: A halál csókja: Ettől az írónőtől vettem nemrég könyvet (A szukkubusz dala), ezért keltette fel az érdeklődésemet. Jól "megvizsgáltam" a könyvet, elolvastam a leírást a hátulján, mégis MEGINT figyelmetlen voltam! :D Pedig a leírás nem következtetett rá, hogy ez egy sorozatnak a 3.! része. :D Szóval majd újabb költekezés (majd egyszer), ha el akarom olvasni, kell az 1. és a 2. része is. :D Ügyes vagyok mi?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése